top of page

nieuw schema

Beste lezers,

sorry dat ik de laatste 3 maanden niks heb geüpload. Het probleem was dat mijn laptop geen teken van leven gaf. Ik had mijn laptop opgestuurd en toen hadden de mensen van mijn laptop hem gemaakt. Daarna kon ik niet meer inloggen op wix.com (waar ik mijn blog mee maak). Uiteindelijk lukte het. Maar nu ga ik een schema maken. Ik had gezegd dat ik elke dag wil uploaden maar dat lukt niet omdat ik ook nog school heb. Dit is mijn nieuwe schema:

Dinsdag: gewoon artikel.

Zaterdag en zondag: ook 2 gewone artikelen of 1 extra lange.

Als er een rede is dat ik niet kan uploaden omdat ik bijvoorbeeld een verjaardag heb maak ik eerder een blogbericht. Het kan ook zijn dat er een speciale dag is omdat er iemand zoveel jaar geleden wat heeft ontdekt, dan maak ik ook een bericht.

Groetjes Jelle,


bottom of page